čtvrtek 28. března 2013

Návrat

                             ,Bolí mě ruce, bolí mě nohy, na vzpírání asi nemám vlohy´
Že mám v sobě básnický střevo? :D . Mám radost, dneska jsem byla u doktorky na kontrole (a připadala si jako důchodce ve slevách, když jsem se hrnula pro pořadový čísla. Ale stačil pár ostrých loktů a skončila jsem druhá v pořadí. Muhahahaha..). A -tramtadadadadá- můžu zase cvičit! Ale mezitím jsem si uvědomila pár věcí a) asi jsem na cvičení závislá, občas se mi chtělo mlátit hlavou do zdi.. b) Kolik volnýho času jsem najednou měla

Nuže, a vzhledem k tomu, že jsem člověk akční (OK, jsem lemra líná)  jsem si hned dneska zacvičila, a to na svý nenáviděný nohy. Akorát jsem to trochu přepískla. Malinko
Tohle jsou krasavice mýho bratříčka. Váží asi deset kilo. Každá. A protože jsem debil debilovič debilov a ještě jsem si potřebovala nahonit ego, půjčila jsem si je. Uznávám, někomu to bude připadat směšný. . V posilovně na některých strojích uzvednu 15-17, někdy 20..Ale normálně, doma žongluju s kilovkama. Víte, nikdy jsem nedokázala pochopit, jak někomu může stačit 10-12 opakování. Vždycky jsem jich dělala tak 30-50, a to aspoň ve čtyřech sériích. Tentokrát jsem byla ráda, když jsem se dokopala k těm dvanácti. A čtvrtou sérii jsem nedělala, protože bych to stějně dělala blbě nebo bych se akorát zabila.
Každopádně to ale neznamená, že už na svý desetikilový kamarádky zanevřu. Určitě chci váhy trochu navyšovat, už jenom proto, abych měla co dělat. K narozkám si chci pořídit aspoň čtyřikilovky, do svý ,cvičící tašky´už jsem naházela skoro osm kilo (nesmějte se miiii).A jednou ty desetikilový potvory uvítám s otevřenou náručí...

2 komentáře:

  1. Ouuu... desetikilovky? To bych umřela! :D

    http://spolecnacesta.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se pak držela zubama nehtama :D Ale dá se to, pak už je to o hrdosti - ,Přece nebudu sralbotka !´:D

      Vymazat